Ar trebui sa ne oprim din a presupune și a impune ce este bine pentru cei pe care-i educăm, și să-i întrebăm ce au cu adevarat nevoie. E timpul să-i lăsăm să învețe cu dragoste și pasiune, iar ei vor fi de neoprit.(Alina Arvinte)

“Pe copii trebuie să-i asculți și să-i înțelegi, înainte să încerci să îi faci să te asculte și să te înțeleagă ei pe tine!”(Violeta Avram)

“Matematica și informatica reprezintă un joc care se joacă după reguli simple, dar bine stabilite. Cele două utilizează un limbaj propriu care odată însușit corespunzător de către copii, îi ajută pe aceștia să gândească.
“Scopul meu constă în familiarizarea copiilor cu tehnologia, viitorul solicitând abilități digitale, aceștia ajungând să înțeleagă relația dintre matematică/informatică și societate, fiind capabili să se adapteze dinamicii schimbărilor determinate de aceste conexiuni.”(Mădălina Dicu)

”În noi toți se găsește talentul artistic, dar mai ales în copii, acesta trebuie doar exploatat. Îndrumarea celor mici către arta de orice fel ajută la dezvoltarea personală și ptofesională, mai târziu. Prin teatru reușim să ieșim din zona de confort, ne expunem și astfel descoperim în copiii noștri părți ale personalității care până nu demult stăteau latente.
Muzica și implicit pianul contribuie la o dezvoltare cerebrală unică, nu degeaba marile genii ale istoriei au studiat câte un instrument muzical.
Încurajați-i pe cei mici să descopere secretele artelor și astfel, să se descopere pe ei înșiși.” (Ligia Ghilea – Nichitean)

“Principiul de bază al educației ar trebui să fie egalitatea. Înțeleg în acest sens atât egalitatea dintre profesor și elev, cât și ceea ce Jacques Rancière numește „egalitatea inteligențelor”, respectiv premisa conform căreia fiecare individ deține deja capacitatea de a atinge aceleași rezultate.
Din perspectiva mea, actul de predare nu este nicidecum un proces unidirecțional, ci acesta presupune un dialog care are ca scop cunoașterea și înțelegerea alterității.” (Dragoș Bucur)

ECHIPA NOASTRĂ

Am pornit acest proiect, MIRAVELI EDUCATION, din dorința de a oferi un concept educațional inedit și complex. Profesionalismul și experiența acumulată în mediul educațional, dorința de a lucra împreună cu copiii și adolescenții, m-au ajutat să creez un mediu armonios care să ofere o educație înaltă.
”Educația e cea mai puternică armă pe care o poți folosi pentru a schimba lumea.” (Nelson Mandela)
Vă aștept cu drag la ȘCOALA DIN MANSARDĂ!

“Pornind de la propria experiență ca învățăcel și de la amprenta lăsată asupra mea de cea care m-a învățat să iubesc limba engleză, îmi doresc să transmit mai departe plăcerea de a învăța și studia această limbă. Copiii trebuie să descopere frumusețea limbilor străine, iar acest lucru se poate face doar dacă sunt învățați, prin dezvoltarea încrederii în sine și acumularea de noi cunoștințe.”(Balș Diana Beatrice)

“Tot ceea ce am învățat până acum, doresc să transmit mai departe. Scopul meu este de a susține potențialul copilului când înregistrează atât eșecuri, dar și reușite. Numai așa copilul va căpăta încredere în forțele proprii și își va stabili obiective clare și precise după care se va ghida în viață.”(Puică-Dat Nadine-Viorica)

Copiii sunt diferiți, iar pentru a-i cunoaște și a-i înțelege este nevoie de dragoste, răbdare și empatie. Odată împletite cele trei, vei reuși să aduci armonie în fiecare activitate.
În ceea ce fac, mă implic cu seriozitate și interes, găsind mereu strategii optime de rezolvare a problemelor.
“Limpede nu vezi decât cu inima. Miezul lucrurilor nu poate fi văzut cu ochii.” (Antoine de Saint-Exupery)

Fiecare copil trebuie să se simtă bine în mediul din care face parte, de aceea respectul și încrederea sunt prezente în toate activitățile desfășurate.(Ionela Pop – cadru didactic cu experiență în educarea și îndrumarea copiilor de vârstă școlară mică)

Pentru a face ceva cu plăcere și dedicare, trebuie să iubim acel lucru. Scopul meu este să-i ajut pe copii, cât și pe adulți, să iubească ceea ce învață pentru a se putea implica cu totul. Atunci roadele vor fi pe măsură și potrivit personalității fiecăruia.

”Profesorul trebuie să fie dedicat și pasionat, reușind asftel să transforme procesul de învățare într-o experiență unică, dar și într-un joc permanent de a descoperi importanța limbilor străine. Obiectivul meu constă în a-l determina pe elev să conștientizeze rolul limbilor străine în formarea personalității sale.” (Talo Iudith Ernestina)

”Profesionalismul și dedicarea sunt principiile după care mă ghidez în procesul de predare-învățare. Acuitatea informației, răbdarea, perseverența, exercițiul, conștiinciozitatea, dar și un mediu plăcut, prietenos și creativ cred că sunt cele care încurajează atingerea potențialului maxim al elevului ca intelect și ca persoană unică.”(Eliza-Adelina Purcaru)

„Atunci când predarea/învățarea se derulează într-o atmosferă plăcută, chiar și cele mai grele noțiuni se deprind cu ușurință, iar tehnicile eficiente de recapitulare a materiei asigură o bună pregătire pentru teste și teze. Perseverența și munca individuală atent îndrumată de către profesor îl ajută pe copil să-și atingă întreg potențialul și să își împlinească orice vis.ˮ (Voichița Vereș)